KONFERENCE "MUŽ A ŽENA: MANŽELSTVÍ A RODINA" AKADEMIE EUROPA AETERNA
Woke ideologie a neomarxismus odmítnut - Osobnosti apelovaly na tradiční rodinné hodnoty
Konference, organizovaná s křesťansko-konzervativní perspektivou a za předpokladu klasického platónského objevování pravdy, si dala za cíl hájit tradiční hodnoty rodiny, biologickou pravdu muže a ženy a jejich komplementaritu v manželství a nutnost diskuse o významu těchto hodnot v současném společenském napětí.
Konference zdůraznila význam hodnot tradiční rodiny
Palais Apponyi ve Vídni byl otevřen 2.–3. Únor otevřel dveře důležité konferenci, která osvětlila základní pilíře společnosti a rodiny. Pod heslem „ Man & Woman: Marriage & Family “ se sešli renomovaní odborníci, aby debatovali o úloze mužů a žen v dnešním světě – době, kterou neovládá pravda, ale politická korektnost.
Konference, organizovaná s křesťansko-konzervativní perspektivou a za předpokladu klasického platónského objevování pravdy, si dala za cíl hájit tradiční hodnoty rodiny, biologickou pravdu muže a ženy a jejich komplementaritu v manželství a nutná diskuse o významu těchto hodnot v současném společenském napětí.
Kultura a kulturní boj: Pochopení levicového boje proti realitě
První panel vedený Wernerem Reichelem a Heinzem Theisenem zdůraznil kulturní válku a výzvy vyplývající z ideologických proudů. Diskutovalo se o levici, křesťanství jako vůdčí kultuře v Maďarsku a identitě a strategii marxistů k zastínění reality.
Odpolední panely byly věnovány metafyzické dimenzi mužů a žen. Nathan Freemann diskutoval o genderových rolích ve starém Římě, zatímco Harald Seubert zkoumal genderové rozdíly v kontextu politické filozofie. Bylo oznámeno oznámení nového vydání knihy Augustina Röslera "Otázka žen z pohledu přírody, historie a zjevení". Knihu navrhl Rösler v roce 1909 jako protějšek k tehdy epochální "Ženě a socialismu" od Augusta Bebela.
Význam ženy a muže zkoumala Beate Beckmann-Zöller fenomenologickým přístupem k otázce "Co je žena?" osvětlené. Astrid Meyer-Schubert diskutovala o ženské antropologii z křesťanské perspektivy a Thomas Stark hovořil o maskulinitě jako o výchovném ideálu. Stark především zdůraznil, že estetický ideál gentlemana Johna Henryho kardinála Newmana musí vycházet z hlubšího ideálu rytířství.
Další panel zdůraznil důležitost manželství a rodiny. Mezi řečníky byl renomovaný psychiatr, zakladatel a ředitel Institutu RPP Raphael Bonelli, který komplementaritu muže a ženy v manželství rozšířil o praktické příklady z aplikované psychologie. Michael Wladika zdůraznil manželství jako možnost skutečného překonání individuální autonomie osvícenství.
Závěrečný panel se zaměřil na vztah mezi státem a rodinou, demografické výzvy a aktivní vliv Hedwig Beverfoerde na rodinnou politiku.
Mimořádným vrcholem byla prezentace nového institutu Europa Aeterna – Akademie pro politickou filozofii. Řečníci Christian Machek, David Engels a Felix Dirsch mimo jiné představili institut a diskutovali o výzvách politické filozofie a trvalém významu konzervativní mentality.
Konference byla zakončena živou závěrečnou diskusí a požehnáním, které podtrhlo důležitost diskutovaných témat. Účastníci odcházeli z Palais Apponyi s novými pohledy, inspirováni rozmanitými diskusemi a povzbuzením přinášet do světa pravdu o západním chápání mužů a žen, aby tak vzdali hold věčným ( a tradičním ) hodnotám Evropy.
Konference "Muž a žena: Manželství a rodina" organizovaná Akademií Europa Aeterna vyzdvihla tradiční hodnoty rodiny. Diskutovalo se o kulturní válce, metafyzických aspektech genderu a o důležitosti manželství.
Rodina je jádrem společnosti. Rodina vyžaduje muže a ženu. Muž je muž, žena je žena. Tyto "tradiční" a biologicky samozřejmé představy dnes již nejsou samozřejmostí, mimo jiné kvůli ideologickému a "falešnému vědomí" (Karel Marx), označovanému jako "woke" již nejsou považovány za samozřejmé a jsou masivně zpochybňovány a je proti nim bojováno. Toto wokeness ... se považuje za "politicky probuzené a angažované proti diskriminaci" (Duden).Proti tomu lze ironicky a posměšně namítnout, že tito sociální revolucionáři si myslí, že nespravedlnost najdou, jen ne ve svém vlastním chování. Discriminare původně znamená Spravedlnost nelze ztotožňovat s levicovým rovnostářstvím, ale lze ji chápat pouze jako "proporcionální spravedlnost", (Platón/Aristoteles), která uznává jedinečnost a důstojnost rozdílů.
nejen toleruje jedinečnost a důstojnost rozdílů, ale respektuje je.
Rozdíly umožňují rozmanitost a pluralitu, rozmanitost a pluralismus, zatímco emancipační radikalismus (s jeho amoralismem), často doprovázený materialismem a materialismem a konzumerismem, vede k destruktivní nivelizaci a perverzi, která stále více nabývá na stále více nabývá totalitních rysů a podkopává smysl pro odpovědnost každého člověka. Z křesťansko-konzervativní perspektivy bude tato konference klást otázku po povaze ženy. a muže, abychom se nad tím mohli zamyslet. Nejde však jen o otázku faktické biologie, ale také o metafyzický rozměr. Na rozdíl od zastírání falešným (neo)marxistickým předsudkem o vykořisťování ve společenských vztazích, partnerství a manželství jsou povolány ke vzájemnému uznání, komplementaritě a zejména lásce (jako vzájemné dobré vůli). (Dobrá vůle).Stejně málo jako (křesťanskou) ctnost lásky však můžeme nalézt i další ctnosti, které jsou důležité pro (jako je umírněnost nebo ochota ke smíření), nenajdeme v dnes šířených redukcionistických, utopických představách. "Ovocem lásky" (Novalis) jsou děti, jejichž přirozeným domovem je rodina. Rodina "stojí" před státem a zakládá jej; stát by měl znamenat blahobyt a zachování (rodiny)....
#rodina #tradice #tradičnírodina #Evropa #kultura #konference #marxismus #neomarxismus #Woke #ideologie #Vídeň #krize #levice #marxismus #neomarxismus #liberalismus #neoliberalismus #filosofie #láska #hodnoty #tradičníhodnoty #gender #genderováideologie
Zanechte komentář :